marți, 10 aprilie 2012

Furnizorul contraatacă

Deoarece şi din cauză că unii oameni uită uneori să plătească serviciile pe luna anterioară, furnizorul de servicii (denumit în continuare Furnizorul) trece la represalii. Mă rog, Furnizorul în general are şi pâinea şi cuţitul, el oricum face legea pentru că poate, în atare situaţii când e îndreptăţit să apeleze la metode punitive, nu ezită deloc. De exemplu, dis de dimineaţă, nu mergea digitalu' şi internetu'. În aceste situaţii, primitorul de servicii (denumit în continuare Clientul), închide media box-ul şi vizionează frumoasele programe TV direct prin cablu (pe care Furnizorul nu îl debranşează imediat, mai aşteaptă niţel ca stimabilul Client să îşi bage minţile în cap şi să plătească cele cuvenite). Pentru internet, se adresează gentuţei de laptop care conţine una bucată stick cu internet mobil de la alt furnizor de varii servicii.
Pe la prânz, păţit fiind, Clientul se grăbeşte către casieria Furnizorului cu intenţia de a plăti, o acţiune cu final fericit, ar spune privitorii.
Pe seară când Clientul ajunge acasă, deschide device-urile din dotare pentru a se relaxa la o porţie copioasă de ştiri morbide şi emisiuni politice (pe principiul că relaxarea vine dacă altcineva vorbeşte singur). Dar, ce să vezi?! Device-ul arată albastru Pantone 289 şi zice "lipsă semnal". Pentru aceste situaţii există mai multe planuri de rezervă, după cum urmează:
Planul A. Clientul scoate cablul ce leagă media box de televizor şi mufează direct antena clasică. Nu.
Planul B. Resetare primară. Se zmulge violent cablul de alimentare cu curent electric electricitate şi se aşteaptă cca. 10 secunde ca aparatul să ştie cine e şeful după care se reconectează acelaşi cablu în aceeaşi muţuţuşcă. Nu.
(Planul B-bis - Se foloşeşte un ciocan mai mare). Clientul e enervat la maxim. Doar a plătit! Trece în gând programul serii. Masterchef. O nenorocire! Situaţia trebuie remediată, nu suportă amânare.
Planul C. Clientul închide şi deschide televizorul în mod repetat. Albastru Pantone 289. Apasă repetitiv un butonel mic astfel jonglând isteric între Ext. 1, Ext. 2, AV şi retur. Nu.
Planul D. Clientul îşi aprinde o ţigară (cititorii fumători ŞTIU că ideile geniale vin când fumezi). După nici al doilea fum inhalat, Clientul apasă pur întâmplător pe butonul "+" de schimbare a canalelor. Surpriză! Televizorul emite altceva decât albastru.

Tot istoria ne învaţă că după miezul nopţii Furnizorul rulează nişte chestii care fac o balanţă între plăţile din cursul zilei şi lista datornicilor şi se repun în drepturi acei Clienţi care au percutat rapid la represaliile sale.

2 comentarii:

  1. Bre, eu zic sa nu mai filozofezi si sa platesti Furnizorul inainte de deadline. Ca asa face Furnizorul si aici...
    Ma bucur ca esti, inca, plina de planuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma mamica, am capul plin de deadline-uri de-astea. Iaca, ma mai incurc si eu si ...platesc! :))

    RăspundețiȘtergere