duminică, 9 ianuarie 2011

Prima oară şi întâiaşi dată






Sâmbătă am reuşit să duc copilul la patinoar. A fost halimai mare. Eu speram să găsesc un instructor disponibil, ca la bazin. Te duci, ocheşti unul, îl întrebi cât costă şi îi pui copilul în braţe pentru o oră. Neah! Socoteala de-acasă nu se potriveşte cu cea din târg. Era un singur antrenor, şi acela cu programările făcute, pentru că se lucrează în regim "personal trainer". Aşa e prima oară când nu ştii. Ca atare, mândra mea s-a împrietenit cu mantinela atât de tare, că erau de nedespărţit. Noroc cu prietenele mele, Ioana şi Raluca. Din când în când o târau ţinând-o fiecare de câte o mână. Data viitoare o să-mi aranjez şedinţa din timp. Să sperăm că mai prindem vreme bună şi instructor disponibil. Eu nu pot prelua acest rol (de trainer)  întrucât eu fac fotografii ca să păstrez vii amintirile familiei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu