luni, 17 ianuarie 2011

Smile!

Iupi! Am reuşit azi să-mi iau aparatul cu mine. N-o să fac mare brânză, ştiu, dar l-am luat. Şi tocmai ca să nu îmi pară rău că l-am cărat degeaba, l-am scos din geantă. Ce să pozez, ce să pozez? Aha, bomboana primită de dimineaţă. Am făcut pereche cu bomboana unei colege. Trist, foarte trist. Două bomboane Mozart. De mare valoare artistică, ce să mai discutăm! Aşa că am înveselit puţin atmosfera :D


Detalii tehnice:
- pentru fundal: una bucată foaie A4 (Xerox, 80g/mp) albă, de cea mai bună calitate; luată din imprimanta pe care am alimentat-o personal de dimineaţă;
- 2 (două) bomboane Mozart;
-lumină naturală din dreapta, jaluzele lăsate pentru eliminarea umbrelor dure;
-una bucată creion marca Stabilo, model Swano 4906, tocit la vârf.
PS: m-am străduit să fac focusul pe ochi ca să iasă portretul "ca la carte" ...

2 comentarii:

  1. ahaaa....era o poza facuta de tine...nu m-am prins in mail...: )
    haioasa
    eu cred ca haleam direct bomboanele si gata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrei, ti le aduc la urmatoarea excursie. Mai am o bomboana "Ion" :D

    RăspundețiȘtergere